La belle indifference

بی تفاوت زیبا

La belle indifference

بی تفاوت زیبا

Running

از وقتی چشم باز کردم در جاده ای عریض و طویل قدم برمیداشتم.

موجی از جمعیت در اطرافم میدویدند.

سرعت قدم هام رو تند کردم تا از اونا عقب نمونم.

به اواسط جاده رسیدم.

احساس خستگی کردم.

از یکی که جلوتر از من میدوید پرسیدم:

این جاده به کجا میره؟

گفت:

مسابقه است!

گفتم:

چه مسابقه ای؟! جایزه ش چیه؟!

گفت:

اینقدر نپرس! فقط بدو!

و باز دویدم...

از خیلی ها این سوال رو پرسیدم ولی ...

هنوز میدوم

چون فشار پشت سری ها منو به جلو هل میده و نمی خوام زیر دست و پاشون له بشم!

میدوم تا به خط پایان فرضی جاده برسم و پاداشی خیالی دریافت کنم!

ولی هنوز کسی به من نگفته:

چرا باید بدوم؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.shahabasman.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
به وبلاگ منم سر بزن امیدوارم از نجوم خوشت بیاد منتظرم
راستی اگر با تبادل لینک موافقی لینکم کن و بعدش خبرم کن تا لینکت کنم

آنانکه خاک را به نظر کیمیا کنند(تو) آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنن

:)
ممنون از لطف شما!

سمانه رضایی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:05 ب.ظ http://7gereh.persianblog.ir

راستی....
چرا می دویم؟؟؟
می‌روی و گریه می‌آید مرا ساعتی بنشین که باران بگذرد

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد